Liity jäseneksi

Voit liittyä jäseneksi alla olevalla lomakkeella tai ottamalla yhteyttä yhdistyksen sihteeriin (Minna Kela) tai jäsenkirjuriin (Kari Huhtilainen). Jäsenmaksu on 20e/kalenterivuosi, sisältäen Pertun Posti -lehden.

Tähdellä merkityt tiedot ovat pakollisia.

Yhdistyslain mukaan yhdistyksen on pidettävä jäsenistään luetteloa, joka on henkilörekisteri. Vihti-Seura käyttää jäsenten tietoja Pertun Posti-lehden ja jäsenkirjeen lähettämiseen sekä muuhun yhdistyksen viestintään. Vihti-Seura ei luovuta tietoja ulkopuolisille tahoille markkinointi-, tms. tarkoituksiin. Tiedot lomakkeen kautta lähtevät sähköpostitse, emme pysty takaamaan sähköpostitoiminnon tietoturvallisuutta. Voit olla myös suoraan yhteydessä sihteeri Minna Kelaan tai jäsenkirjuri Kari Huhtilaiseen, jos haluat liittyä jäseneksi. Lisätietoa Vihti-Seuran jäsenkirjurilta.